Blekkendekker Szolanzs Naplója

 2009.05.18. 04:21

Sziasztok! Jelentkeztem kupivezetésre, és szerencsére felvettek. Rövidebb-hosszabb naplókkal fogok jelentkezni, a nap hireiröl!

Kedves naplóm!
Ma nagyon nyugis nap volt a játszótéren, ez abbol is kiderül hogy csak kb 500 kommentet irtam, és abbol is kb 400-at, csak este. Briliiáns volt komolyan! Brilliáns! Kurvára! Én és a fapados lengyel gáj (aki mostanában az én új hercegem) évödtünk egymással órákon át, miközben a barátaink néha beszóltak, bemosolyogtak. Nagyon élvezetes volt! Sokkal élvezetesebb ez mintha szkájpon, vagy msnen beszélgetnénk, mert akkor senki sem látná milyen humorosak vagyunk!!!

Pedig télleg azok vagyunk, bárki bármit is mond. Nagyon örülök hogy rátaláltam erre a helyre, és ennyit irkálhatok naponta, nem is tudom, mi lenne velem enélkül.
Igaz hogy vannak gonosz álnickes nicktolvaj köcsögök, (akiket leszarok) akik szerint egyáltalán nem humoros és élvezetes amit csinálok, de ez kit érdekel?
Meg hallottam olyat hogy vegyem már észre magam! Micsoda buta dolog ez! Ha nem venném észre magam, akkor nem tudnék ennyit kommentelni, hisz akkor nem venném észre magam :DDDD
Na mindegy, szerintem sosem volt ilyen jo a hely, mint amióta én ottvagyok.
És ebben minden barátom (rengeteg van és támogat) mind egyetért! Igen!
De most lefekszem mert holnap legalább 1000 kommentet szeretnél összecsetelni!

ui: Rohadjon meg minden álnickes és nem álnickes aki nem érti milyen értéket képviselek én! Szánalmas elmeroggyantak mind!

A bejegyzés trackback címe:

https://tentyvettekupija.blog.hu/api/trackback/id/tr271127909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása